Jaký je klíč k prodeji nemovitosti za co nejvyšší cenu?

Klíčem k prodeji nemovitosti za co nejvyšší cenu je kombinace několika důležitých faktorů. Správné provedení každého z nich může výrazně ovlivnit konečnou cenu nemovitosti a zajistit, že prodej proběhne úspěšně a za co nejvyšší cenu.

🏷️ I. SPRÁVNÉ OCENĚNÍ NEMOVITOSTI

Správné ocenění nemovitosti je klíčové pro úspěšný prodej.

Přestřelená cena může odradit potenciální kupce a prodloužit dobu prodeje, zatímco naopak nízká cena znamená ztrátu zisku.

Kvalifikovaný odhad tržní hodnoty nemovitosti je nezbytný pro správné nastavení prodejní strategie. 

Kromě stanovení tržní hodnoty nemovitosti zpracováváme pro klienty také marketingovou a prodejní strategii přímo na míru dané nemovitosti a potřebám prodávajícího.

💫II. ZATRAKTIVNĚNÍ NEMOVITOSTI

Příprava nemovitosti tím správným způsobem výrazně zvýší její atraktivitu a tím i prodejní cenu.

Interiér je třeba důkladně uklidit a odstranit osobní předměty, aby si zájemci mohli snadněji představit vlastní život v daném prostoru. Vhodné je také vymalovat v neutrálních tónech.

Využíváme techniku HOMESTAGINGU, což zahrnuje aranžování nábytku a dekorací tak, aby prostor působil sladěným, líbivým a útulným dojmem.

Vylepšujeme také exteriérupravená zahrada, terasa apod. mohou udělat velký dojem na potenciální kupce.

V případě nevybavených prostor či starších nemovitostí například určených k rekonstrukci používáme VIRTUÁLNÍ STAGING, který do fotografií i přímo do videa doplní virtuální nábytek a dekorace.

💎III. PERFEKTNÍ MODERNÍ PREZENTACE

Někdo nafotí nemovitost jen mobilem, umístí inzerát na internet a čeká. Takto nejvyšší možné ceny rozhodně prodávající nedocílí.

Co máme na mysli perfektní moderní prezentací?

PROFI FOTKY | DYNAMICKÁ VIDEOPROHLÍDKA | DRONOVÉ ZÁBĚRY | MATTERPORT | VIZUALIZACE | 2D/3D PŮDORYSY | VÝBORNÉ TEXTY | SAMOSTATNÁ STRÁNKA NEMOVITOSTI

Ukázka videoprohlídky:

 

Více informací najdete v sekci Jak pracujeme.

 

🧲IV. PŘILÁKÁNÍ CO NEJVÍCE ZÁJEMCŮ

Pro efektivní přilákání co největšího počtu zájemců je klíčová především silná online propagace.

Sociální sítě jako Facebook a Instagram umožňují efektivní cílení na specifické skupiny potenciálních kupců . Díky cílení je možné oslovit přímo relevantní publikum, které může mít o koupi větší zájem.

Reklama na YouTube, Sklik a Google Ads zajišťuje, že nabídka se zobrazí těm správným lidem ve chvíli, kdy aktivně hledají nebo přemýšlejí o koupi. Díky online nástrojům lze reklamu neustále optimalizovat a zvyšovat její efektivitu.

Offline propagace, jako jsou plachty a letáčky, je také stále důležitá. Reklamní plachta umístěná na prodávané nemovitosti přitahuje pozornost místních zájemců. Jasně informuje kolemjdoucí a osloví tak potenciální kupce, kteří by mohli mít zájem o nemovitost v dané lokalitě, aniž by aktivně vyhledávali inzeráty.

Více informací najdete v sekci Jak pracujeme.

 

🏆V. VÍCE VÁŽNÝCH ZÁJEMCŮ - AUKCE

Více vážných zájemců o koupi? Výborně! V tomto případě přistoupíme se zájemci k licitaci ceny směrem nahoru.

Aukce umožňuje transparentní a spravedlivý proces, kde každý zájemce má stejnou šanci podat nabídku. Díky časovému omezení aukce a přímé soutěži mezi kupci často dojde k rychlejšímu prodeji.

Aukce tak eliminuje zdlouhavé vyjednávání o ceně a může maximalizovat hodnotu nemovitosti tím, že kupci navzájem opakovaně zvyšují své nabídky.

🍾VI. OSLAVIT VÝSLEDEK

Tady si určitě poradíte skvěle! 😉