Jak pracujeme při prodeji nemovitosti?

Naším přesvědčením je dělat vše na 100 % a v maximální kvalitě. Zároveň dbáme na bezpečnost realitních transakcí. Spolupracujeme s renomovanými advokáty a využití advokátní úschovy je samozřejmostí.

Podívejte se, jak může vypadat naše budoucí spolupráce.

VZÁJEMNÉ SEZNÁMENÍ

Navzájem se poznáme, v přátelské atmosféře prodiskutujeme Vaše přání, potřeby a očekávání. Ukážeme Vám, jak pracujeme a co vše naše služby zahrnují.

Můžeme se potkat u Vás, v naší kanceláři nebo třeba v kavárně.

Nejlepší je potkat se přímo v nemovitosti, u které prodej plánujete. Nemovitost rovnou společně projdeme, zjistíme tak její hlavní vlastnosti, stav, budeme mít možnost objevit její přednosti a podobně.

TRŽNÍ ANALÝZA A NÁVRH MARKETINGOVÉ A PRODEJNÍ STRATEGIE

BONUS pro Vás. Následně Vám do pěti pracovních dní zpracujeme hodnotný dokument, ve kterém najdete stanovení tržní hodnoty Vaší nemovitosti a také marketingovou a prodejní strategii přímo na míru Vašim potřebám a Vaší nemovitosti.

Ke každé nemovitosti přistupujeme s maximální péčí a vždy vytváříme  individuální návrh postupu prodeje.

Tato komplexní strategie bude navržena tak, aby Vám zajistila dosažení co nejvyšší prodejní ceny za Vaši nemovitost na aktuálním realitním trhu. ​​​​​​

HOMESTAGING dokáže zázraky

Příprava nemovitosti je při prodeji nesmírně důležitá. Správným homestagingem cílíme na tzv. hotelový efekt. Prostory budou působit SLADĚNÝM, LÍBIVÝM A ÚTULNÝM DOJMEM. Jako když vybíráte ubytování v katalogu dovolených. 

Homestaging dodá do prezentace potřebné emoce, které hrají velice důležitou roli pro finální rozhodnutí zájemce.

Usilujeme o to, aby se nabídka odlišila od ostatních, zalíbila se a přilákala co nejvíce zájemců a také, aby prostory byly při prohlídkách čisté, voňavé a vypadaly krásně a svěže.

Vhodná příprava nemovitosti může dramaticky zvyšit konečnou prodejní cenu.

VIRTUÁLNÍ STAGING nastartuje fantazii

Máte k prodeji starší nemovitost či zcela vyklizený prostor?

V těchto případech skvěle poslouží virtuální staging, který napomůže zájemcům představit si, jak krásně, stylově a útulně může prostor vypadat a že může být jejich vysněným domovem.

VIZUALIZACE ukáže budoucnost

Budete prodávat pozemek, nedokončený prostor nebo nemovitost k rekonstrukci?

Prostřednictvím vizualizací si potenciální kupci budou moci představit, jak krásně a designově může vypadat nemovitost po dokončení.

PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE

Prezentace samotná je extrémně důležitým mostem mezi nemovitostí a zájemcem. Profesionální prezentace nám pomáhá přenést důležité emoce a dojmy z nemovitosti přímo k zájemci.

První fotky, které uvidíme = první dojem, který z nemovitosti máme. 

Proto spolupracujeme jen s profesionálními fotografy, kteří se specializují na nemovitosti a umí zachytit každý prostor v nejlepším možném světle, ve správném úhlu a tak, aby fotografie byly skvělou vizitkou prodávané nemovitosti.

MODERNÍ VIDEOPROHLÍDKA

Profesionální atraktivní videa upoutají pozornost potenciálních kupců.

Je důležité si uvědomit, že inzerovaná nemovitost, která je prezentována i dynamickým videem má mnohonásobně větší návštěvnost a tím na sebe upoutá výrazně více potenciálních zájemců.

Dokážeme najít a vyzdvihnout přednosti každé nemovitosti a zatraktivnit ji co nejvíce to jde.

Každá nemovitost má SVŮJ PŘÍBĚH A SVOJE KOUZLO.

DRONOVÁ působivá videa a fotky

Dronová videa a fotografie jsou velmi efektní a působivé. Záběry z výšky ukáží nejen výjimečné pohledy z ptačí perspektivy, ale skvěle odprezentují také okolní krajinu, obec a lokalitu.

Záběry z dronu nám pomohou odkrýt potenciál a unikátní krásy daného místa, které bude pro kupující dost možná i místem pro život.

Pomocí dronu je možné nafotit také umělecky laděné fotografie a atraktivní "vyšší" fotografie nemovitosti.

3D SCAN NEMOVITOSTI

Díky inovativní moderní technologii 3D scenu nemovitosti získáte významnou konkurenční výhodu. Zájemci si budou moci projít nemovitost virtuálně a prohlídnout si ji detailně z pohodlí domova. 

Co Vám použití 3D scanu přinese?

1. Zvýší atraktivnost inzerátu (pouze malé procento inzerátů obsahuje 3D scan) - přitáhne na sebe více pozornosti, více zájemců.

2. Vyselektuje vážné zájemce - tím, že si každý bude moci projít nemovitost virtuálně od počítače/telefonu, budou na prohlídku přicházet vážní zájemci, kteří si už nemovitosti detailně prohlédli z domova.

3. Přispěje k rychlejšímu prodeji za nejvyšší možnou cenu - před naskenováním nemovitosti provedeme homestaging, takže zájemce bude procházet hezkým, útulným a sladěným prostorem.

2D/3D PŮDORYSY

Ne mnoho prodávaných nemovitostí má zpracovaný i 3D půdorys. A to je škoda, protože je to jeden z velmi důležitých podkladů pro zájemce o nemovitost.

Díky jasně zřetelné dispozici se zájemce lehce zorientuje a bude si moci představit, zda nemovitost je i z pohledu dispozice přesně to, co hledá a kde si přeje žít.

Bude moci začít uvažovat nad tím, jak ji vybaví a jak ji bude používat.

VÝBORNÉ TEXTY utvrdí zájem

Připravíme promyšlené texty prodávané nemovitosti, které budou přehledné, výstižné, popíší vlastnosti a zdůrazní krásy a výhody nemovitosti a blízkého okolí.

Skvělé texty jsou dalším významným prvkem při prodeji nemovitosti. Připravujeme texty do:

✒️  prodejní kampaně,

✒️  scénáři k videu,

✒️  propagace na sociálních sítích,

✒️  info-emailu zájemcům,

✒️  prezentačních materiálů atd.

Je třeba dodat zájemci informace a data, aby se mohl co nejlépe rozhodnout, zda se chce o nemovitosti dozvědět víc, případně, jestli ji chce i osobně navštívit.

SAMOSTATNÁ STRÁNKA NEMOVITOSTI

Když chceme nemovitost prodat za co nejvíc peněz, zakázku musí vidět co největší publikum. Proto pro nemovitost vytváříme speciální webovou stránku - landing page, kam vodíme publikum z prodejní propagační kampaně.

Publikum, které landing page navštíví, je následně opětovně oslovováno retargetingem.

REALITNÍ SERVERY

Propracovaný inzerát zveřejníme na více než dvaceti realitních serverech.

TOPOVÁNÍ A ZVÝHODNĚNÉ POZICE INZERÁTU

Využíváme placené pozice inzerovaných nemovitostí, abychom udrželi nabídku Vaší nemovitosti na dobře viditelných pozicích.

PŘÍSPĚVKY NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Inzerování nemovitosti na sociálních sítích prostřednictvím příspěvků a sdílení mezi uživateli zajišťuje organické šíření nabídky. Když lidé sdílejí příspěvek, dostává se k širšímu okruhu potenciálních kupců, včetně těch, kteří by na klasické inzeráty nemuseli narazit.

Sdílení také vytváří důvěryhodnější dojem, protože přichází od známých a přátel, což může zvýšit zájem o nemovitost.

PLACENÁ REKLAMA NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU

Placené reklamy na prodávanou nemovitost na sociálních sítích umožňují efektivní cílení na specifické skupiny potenciálních kupců. Díky cílení můžete oslovit přímo relevantní publikum, které může mít o koupi větší zájem.

Reklamy na sociálních sítích zajišťují vyšší viditelnost nemovitosti, než by bylo možné jen s organickým sdílením.

Navíc umožňují přesně měřit úspěšnost kampaně pomocí statistik a upravit ji pro lepší výsledky, což může vést k rychlejšímu prodeji a vyšší prodejní ceně.

PLACENÁ REKLAMA NA YOUTUBE, SKLIK, GOOGLE ADS

Inzerování nemovitosti prostřednictvím placené reklamy na YouTube, Sklik a Google Ads je efektivní způsob, jak oslovit široké publikum a cílit na relevantní zájemce.

YouTube reklama umožňuje zviditelnit vizuálně atraktivní prezentaci nemovitosti formou videa nebo detailní ukázky nemovitosti.

Sklik nabízí možnost cílit reklamu na českém trhu například podle lokality či demografických parametrů, což pomůže zasáhnout lokální kupce.

Google Ads umožňuje reklamu jak ve vyhledávači (textové inzeráty pro uživatele aktivně hledající nemovitost), tak prostřednictvím bannerů na partnerských webech, což zvyšuje viditelnost nabídky. 

REKLAMNÍ PLACHTA 

Umístění reklamní plachty na prodávanou nemovitost přitahuje pozornost místních zájemců. Plachta na nemovitosti jasně informuje kolemjdoucí a osloví tak potenciální kupce, kteří by mohli mít zájem o nemovitost v dané lokalitě, aniž by aktivně vyhledávali inzeráty.

Zvýšuje také povědomí o prodeji mezi sousedy, kteří mohou vědět o někom ze svého okolí, kdo hledá nové bydlení.

Navíc plachta působí jako rychlý a jednoduchý způsob kontaktu díky uvedení telefonního čísla nebo webu, což usnadňuje přímou komunikaci.

LETÁKY

Letáky mohou přilákat zájemce tím, že poskytnou okamžité a fyzické upozornění na nabídku, které by si jinak nemuseli všimnout. Letáky jsou ideální pro lidi, kteří aktivně nehledají nemovitosti online, ale mohou je zaujmout nabídky v okolí.

Tento přímý marketingový nástroj umožňuje snadné sdílení informací o nemovitosti s detaily, fotografiemi a kontaktními údaji, což může vést k rychlé odezvě.

PROHLÍDKY NEMOVITOSTI

Prohlídky nemovitosti organizujeme s ohledem na pohodlí a časové možnosti pro prodávající i zájemce. Na prohlídkách předáváme zájemcům katalog nemovitosti, kde najdou podrobné informace o nemovitosti a který jim poslouží při následném rozhodování v pohodlí domova.

Příprava nemovitosti před příchodem zájemců je také velice důležitá. Je třeba, aby prostory vypadaly čistě, uklizeně a byly vyvětrané.

Nemovitost i na prohlídkách prezentujeme v nejlepším možném světle.

REPORTING

Průběžné informování majitele o průběhu prodeje nemovitosti je základ. Proto Vás budeme pravidelně informovat ohledně jednotlivých fází prodeje, marketingových aktivitách, zájemcích a podobně.

AUKCE NEMOVITOSTI

V případě, že o nemovitost projeví vážný zájem současně více zájemců, přistoupíme se zájemci k licitaci ceny směrem nahoru.

Aukce umožňuje transparentní a spravedlivý proces, kde každý zájemce má stejnou šanci podat nabídku. ​​​​​​Díky časovému omezení aukce a přímé soutěži mezi kupci často dojde k rychlejšímu prodeji.

Aukce tak eliminuje zdlouhavé vyjednávání o ceně a může maximalizovat hodnotu nemovitosti tím, že kupci navzájem opakovaně zvyšují své nabídky.

FINANCOVÁNÍ - HYPOTÉKA

S vyřízením hypoték máme bohaté zkušenosti. Jaroslav Kaderka je nejen realitní makléř, ale také hypoteční specialista - vázaný zástupce dle zákona o spotřebitelském úvěru. Úvěry na bydlení klientům zajišťuje již déle než 6 let. 

S vážnými zájemci probereme jejich představu o financování nemovitosti. Pokud nemovitost plánují financovat prostřednictvím  hypotečního úvěru /úvěrem ze stavebního spoření nebo jiným spotřebitelským úvěrem zkontrolujeme jejich koupěschopnost​​​​​​.

V případě kladného posouzení zájemcům zpravidla zajišťujeme kompletní vyřízení úvěru, a to zcela zdarma. Celý proces prodeje nemovitosti je díky tomu plynulejší a rychlejší.

PRÁVNÍ SERVIS A ADVOKÁTNÍ ÚSCHOVA

Mít dobře připravené smlouvy je základ úspěchu při kupování nebo prodeji nemovitosti. Případné chyby ve smlouvách Vás mohou mrzet po zbytek života.

Advokáti, se kterými spolupracujeme jsou jedni z nejlepších ve svém oboru na Brněnsku. Advokátní kancelář připraví komletní právní dokumentaci a zajistí advokátní úschovu finančních prostředků a úschovu potřebných listin. 

PŘEDÁNÍ NEMOVITOSTI

Závěrečnou fází úspěšného obchodu je předání nemovitosti. Připravíme potřebné dokumenty k jejímu řádnému předání a rádi Vám pomůžeme při následném přepisu energií.

DÁREK

Ceníme si důvěry, že jste si nás vybrali. 

Jako poděkování za vzájemnou spolupráci si pro Vás připravíme dárek. 🎁 ​​​​​​